Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Slideshow of the Project for "Teachers4Europe"

PLAY BY THE RULES on PhotoPeach



Special Thanks to all my students for their excellent co-operation!




Play by the rules


Όνομα εκπαιδευτικού Τeachers4Europe ΤΣΑΚΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Όνομα σχολικής μονάδας Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής Λέσβου
Τάξη/εις που συμμετείχαν ΣΤ’  και Ολοήμερο Τμήμα Ε’-ΣΤ’

Το παιχνίδι αφορά αναμφισβήτητα ένα μεγάλο και ουσιώδες κομμάτι στη ζωή των μικρών μαθητών και είναι ένα από τα θέματα που τους απασχολούν καθημερινά στο μικρόκοσμό τους. Κατακλύζονται κάθε μέρα από άπειρες διαφημίσεις για την προώθηση νέων παιχνιδιών. Τι όμως είναι ασφαλές και σωστό να επιλέξουν; Η εργασία μας θα έχει ως θέμα τις Ευρωπαϊκές οδηγίες ως προς την κατασκευή και το εμπόριο των παιχνιδιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι μαθητές, αφού αντιληφθούν μέσω δραστηριοτήτων ότι το παιχνίδι διέπεται από κανόνες όχι μόνο για τη διεξαγωγή του αλλά και για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διακίνησή του με στόχο την προστασία τους, θα κατασκευάσουν παιχνίδι με βάση τα δεδομένα κριτήρια της Ευρωπαϊκής οδηγίας και θα καταγράψουν τις συνέπειες που θα υπάρξουν αν αυτές οι οδηγίες δεν γίνουν σεβαστές.

ΣΚΟΠΟΣ
Να μάθουν τα παιδιά πως η Ευρωπαϊκή Ένωση με οδηγίες της και τη θέσπιση του ακρωνυμίου CE ορίζει πρότυπα ασφάλειας για τα παιχνίδια που διακινούνται στα κράτη-μέλη της, με στόχο την προστασία των παιδιών. Να μάθουν επίσης ότι η συμμόρφωση στους κανόνες ασφαλείας και σωστής λειτουργίας εξασφαλίζει ποιότητα ζωής και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ
  • Εξοικείωση με την έννοια της Ε.Ε, τα γεωγραφικά της πλαίσια, τα κράτη-μέλη, τα σύμβολά τους, βασικές πληροφορίες για την λειτουργία και τους θεσμούς της, ιστορική αναδρομή.
  • Συνειδητοποίηση του όρου «κανόνας παιχνιδιού» και κατ’επέκταση των όρων «κανονισμοί ασφαλείας», «κοινοτικές οδηγίες», «πρότυπα ευρωπαϊκά», κ.α. και του πως τους παρέχεται προστασία μέσω της Ε.Ε.
  • Καταγραφή των συνεπειών της μη- συμμόρφωσης στους κανόνες.
  • Θέσπιση κανόνων και κριτηρίων ασφαλείας και για τα δικά τους παιχνίδια και τήρηση αυτών.
  • Συνεργασία, βιωματικές δραστηριότητες που θα ενισχύσουν τον μαθητο-κεντρικό τρόπο μάθησης, δημιουργία κλίματος ευχάριστου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Writing Fairy tales

 Story-writing  is a wonderful and exciting classroom activity which engages all the students, makes them use their creativity and imagination and improves their reading and writing skills. But how easy is it? What can we do to motivate the students and not turn it into a boring and difficult task? 

Describing the process : The students used 4 dice to "score" the characters, setting and props that would be used to write the fairy tales. There was a die for the "good characters", one for the "bad characters", a die for the "setting" and one for the "props". You can create your own dice according to the characters you want to use or print ready-made templates you can find at http://displays.tpet.co.uk/#/ViewResource/id351 . The students at teams were asked to create their own stories. They came up with the following:








After writing the fairy-tales and making the presentations, the students enthusiastically made the puppets and performed their stories as puppet shows without even writing down the script. The dialogues were spontaneous and there were dialogue chunks spoken even by the forest or the cave which were personified as everybody was eager to take part!! Enjoy the photos......




Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

TOY SAFETY WEB-QUEST

www.zunal.com/webquest.php?w=132472

 
 
Teachers Page Teacher Page


This web-quest is aimed at Primary School students working on projects related to "Toy Safety" ,or the European Union matters related to their protection and their consumer rights. Because of the age and the level of English of the students,  a certain number of Youtube videos were preferred as study material,  as well as the European Union information bank http://ec.europa.eu/atoz_en.htm , as opposed to books or articles in newspapers. The amount of information and resources was kept relatively small because the main goal was not to overwhelm the students with rules and regulations,  but to involve them  in a pleasant way  in the process of experiential learning and lead them  to the main aims of the project.

The web-quest was used as only part of a wider project entitled "Play by the rules" carried out by the students of the 5th and 6th class of the Primary School of Loutropoli Thermis, Lesvos, Greece  for the  "Teachers4Europe"  under the guidance and planning of
Angela Tsakiri - Teacher of English Language
, February 2012