Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Slideshow of the Project for "Teachers4Europe"

PLAY BY THE RULES on PhotoPeach



Special Thanks to all my students for their excellent co-operation!




Play by the rules


Όνομα εκπαιδευτικού Τeachers4Europe ΤΣΑΚΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Όνομα σχολικής μονάδας Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής Λέσβου
Τάξη/εις που συμμετείχαν ΣΤ’  και Ολοήμερο Τμήμα Ε’-ΣΤ’

Το παιχνίδι αφορά αναμφισβήτητα ένα μεγάλο και ουσιώδες κομμάτι στη ζωή των μικρών μαθητών και είναι ένα από τα θέματα που τους απασχολούν καθημερινά στο μικρόκοσμό τους. Κατακλύζονται κάθε μέρα από άπειρες διαφημίσεις για την προώθηση νέων παιχνιδιών. Τι όμως είναι ασφαλές και σωστό να επιλέξουν; Η εργασία μας θα έχει ως θέμα τις Ευρωπαϊκές οδηγίες ως προς την κατασκευή και το εμπόριο των παιχνιδιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι μαθητές, αφού αντιληφθούν μέσω δραστηριοτήτων ότι το παιχνίδι διέπεται από κανόνες όχι μόνο για τη διεξαγωγή του αλλά και για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διακίνησή του με στόχο την προστασία τους, θα κατασκευάσουν παιχνίδι με βάση τα δεδομένα κριτήρια της Ευρωπαϊκής οδηγίας και θα καταγράψουν τις συνέπειες που θα υπάρξουν αν αυτές οι οδηγίες δεν γίνουν σεβαστές.

ΣΚΟΠΟΣ
Να μάθουν τα παιδιά πως η Ευρωπαϊκή Ένωση με οδηγίες της και τη θέσπιση του ακρωνυμίου CE ορίζει πρότυπα ασφάλειας για τα παιχνίδια που διακινούνται στα κράτη-μέλη της, με στόχο την προστασία των παιδιών. Να μάθουν επίσης ότι η συμμόρφωση στους κανόνες ασφαλείας και σωστής λειτουργίας εξασφαλίζει ποιότητα ζωής και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ
  • Εξοικείωση με την έννοια της Ε.Ε, τα γεωγραφικά της πλαίσια, τα κράτη-μέλη, τα σύμβολά τους, βασικές πληροφορίες για την λειτουργία και τους θεσμούς της, ιστορική αναδρομή.
  • Συνειδητοποίηση του όρου «κανόνας παιχνιδιού» και κατ’επέκταση των όρων «κανονισμοί ασφαλείας», «κοινοτικές οδηγίες», «πρότυπα ευρωπαϊκά», κ.α. και του πως τους παρέχεται προστασία μέσω της Ε.Ε.
  • Καταγραφή των συνεπειών της μη- συμμόρφωσης στους κανόνες.
  • Θέσπιση κανόνων και κριτηρίων ασφαλείας και για τα δικά τους παιχνίδια και τήρηση αυτών.
  • Συνεργασία, βιωματικές δραστηριότητες που θα ενισχύσουν τον μαθητο-κεντρικό τρόπο μάθησης, δημιουργία κλίματος ευχάριστου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.

1 σχόλιο: